77. Tasavvuf

Şimdi sizlere tasavvufu anlatmıyacağım. Sadece başımdan geçen bir olayı aktaracağım.

8-10 sene önce bir Tasavvuf isminde kanal vardı. Bir din adamı geçinen birisi adını hatırlamıyorum, naklen ,Televizyon başındaki insanların sorularını ayetler vererek cevaplıyordu.

Sürekli bay ve bayanlar arayıp kafalarındaki sorulara cevap arıyorlardı.

Bizim sözde imam her sorunun  cevabı olarak Asrın İmamını bulmanız gerekiyor diye tavsiye veriyordu. Sürekli insanları bir başka insanın emiri altına sokmaya çalışıyordu. Ancak bu şekilde başkasının emri altına girerse islamı öğrenebileceğini vurguluyordu.

Dedim şuna bir de ben soru sorayım.

Bir e-mail yazdım.

5 dakika sonra bizim imamın yanında oturan yardımcısı benim e-mail i okudu.

Herhalde düşünmeden okudu. Çünkü bizim imam sinirlendi kızmaya başladı ve beni suçladı ismimi kullanarak.

Verdiği cevap aynen şöyle :

" Senin içine şeytan girmiş."

Ve kalktı sorduğum soru ile ilgili olmayan birsürü ayetler döktürmeye başladı.

Sorduğum soru aynen şöyle idi :

" Allahla benim arama kimseyi sokmamakla günaha mı giriyorum".

#FK

Yorum Gönder

[blogger]

Author Name

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.