145. Deccal - Habil ve Kabil 9

Kabilden gelelim Habile :

Kabil bir tarafta tanrısal enerji ile durmak bilmeksizin çalışıp toprağı işleyip ürünlerin yetişmesini sağlarken, diğer tarafta Habil hiçbirşekilde hırsa sahip değildi.

Habil, Yehovanın ve insanlardan olan insan çocuk, sadece sürüye bakmakla yetiniyordu. Sürüde Tanrı tarafından yaratılmıştı. Ve hiç çalışmadan veya kafasını yormadan yaşama tarzını kabullenmişti.

Habilin hayatını bu şekilde kabullenmesi başka tanrıyı kabul etmeyen Yehova tarafından kabul bulmuştu. Çünki Yaratıcı oydu. Bu şekilde çalışmadan yaşayan Habilin sunduğu Kurbanı kabul edip, tanrısal enerji ile yaratıcı Kabilin sunduğu kurbanı kabul etmedi.
Bunun üzerine Kabil Habili vurup öldürüyor.

Kuran ne diyor bu konuda ???

Kuran Maide Sure5 Ayet27-30 :

5:27 -Onlara Âdem'in iki oğluyla ilgili haberi hakkıyle oku. Hani her ikisi birer kurban sunmuşlardı, birinden kabul edilmiş, diğerinden kabul edilmemişti. (Kurbanı kabul edilmeyen, ötekine):" Seni öldüreceğim" demişti. Diğeri ise şöyle demişti: "Allah, yalnız kendisinden korkanlardan kabul eder".
5:28 -"Allah'a yemin ederim ki, sen beni öldürmek için bana el uzatsan da, ben seni öldürmek için sana el uzatacak değilim, ben âlemlerin Rabb'i olan Allah'tan korkarım.5:29 -"Ben isterim ki sen, benim günahımı da, kendi günahını da yüklenip ateş halkından olasın! Zalimlerin cezası budur".
5:30 -Bunun üzerine kurbanı kabul edilmeyenin nefsi kendisini, kardeşini öldürmeye teşvik etti ve onu öldürdü. Böylece zarara uğrayanlardan oldu.
#FK

Yorum Gönder

[blogger]

Author Name

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.